โฝ๏ธ Geel Zwart - SEW โฝ๏ธ
๐
Zondag 7 september
โฐ Aftrap 14:00 uur
๐ Sportpark de Leeuwenkuil
Geel Zwart neemt het in de 2e bekerwedstrijd op tegen SEW!
Na een pittige start (7-0 verlies bij Kleine Sluis) is het nu tijd om te laten zien wat we in huis hebben ๐ช. SEW wist vorige week met 4-3 te winnen, dus we kunnen een spannende pot verwachten!
๐ Het weer belooft prachtig te worden, dus kom allemaal onze jongens aanmoedigen en juich Geel Zwart naar de overwinning! ๐ค๐
Na de wedstrijd is het zoals vanouds gezellig napraten en evalueren in de kantine ๐ป.
โก๏ธ We rekenen op jullie support langs de lijn!
#GeelZwart #Bekerwedstrijd #Thuiswedstrijd #SamenSterk






















































