๐ JO15-1 kampioen! ๐กโซ
Een geweldige prestatie van onze JO15-1, die zowel in de 2e fase als in de 3e fase kampioen is geworden! ๐ชโฝ
Gefeliciteerd spelers, trainers en begeleiding met dit mooie resultaat. Jullie mogen trots zijn op een fantastisch seizoen! ๐
#GeelZwart #Kampioen #JO151 #TrotsOpOnzeJeugd
























































