Trudy Deutekom-Seijts overleden
Trudy Deutekom-Seijts is overleden. Trudy was een vrouw om van te houden, een vrouw die ook veel liefde gaf. Haar betrokkenheid voor Geelzwart was niet op of rond de wedstrijddagen. Trudy had als enige Zandtemer het recht om met haar hond(en) het terrein te betreden. In de loop der jaren hebben haar viervoeters tijdens de doordeweekse uitlaatrondjes over de velden honderden ballen uit de bosjes getoverd, die door Trudy dan weer met een mengeling van trots, voldoening en ergernis over de gemakzucht van de verspillende spelers, ingeleverd werden bij het bestuur. Heel veel guldens en euro’s heeft ze zo bespaard voor de club. De aan haar verleende titel “Lid van Verdienste” was derhalve niet meer dan logisch.
Bestuur en leden van Geelzwart wensen de familie sterkte toe bij het verwerken van het verlies.






















































